דרישה מהרשות השנייה: צל"ש למגיש שהגן על החרדים

נתי קאליש No Comments on דרישה מהרשות השנייה: צל"ש למגיש שהגן על החרדים

מלחמה בהסתה נגד הציבור החרדי: ארגון בצלמו, הגיש לנציב הרשות השנייה מכתב בקשה לתת צל"ש למגיש תכנית שהגן על הציבור החרדי כאשר מרואיינת מטעם ישראל ביתנו הסיתה נגדו

צילום: דוד זר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בארגון בצלמו הגישו לנציב הרשות השנייה, דוד רגב, מכתב בקשה לתת צל"ש למגיש תכנית "ישראל הבוקר" בערוץ 14, שי גולדן, שהגן על הציבור החרדי מהסתה.

ביום ראשון האחרון,  הפובליציסטית והמועמדת לכנסת מטעם מפלגת 'ישראל ביתנו', בתיה כהנא דרור התראיינה בתכנית של גולדן, ותקפה את הציבור החרדי: "לא שירתו בצבא, לא היו חלק מהאתוס הציוני, לא בנו את המדינה, היום האג'נדה שלהם עומדת, מחללים את התורה".

מגיש התכנית שי גולדן התפרץ לעברה ואמר לה כי היא צריכה להתבייש: "באולפן שלי אני לא אתן שישמיצו את הציבור החרדי. יש מספיק אולפנים שעושים את זה, אצלי זה לא יקרה. הם אחים שלנו ונשמור על כבודם. באולפן שלנו החרדים כמגזר, כעדה, כקהל וכציבור לא יושמצו ואני לא אתן לזה יד".

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "לא ניתן יד להסתה נגד הציבור החרדי באף כלי תקשורת. אני מודה לנציב דוד רגב על החיזוק. נמשיך ונחזק את מי שנלחם בהסתה ונפעל נגד כל מי שמסית בשידור נגד כלל אזרחי ישראל והציבור החרדי בפרט".



0 תגובות